Fără rege, jocul de şah nu are sens. Este singurul motiv pentru care oamenii inteligenţi acceptă monarhia. - Valeriu Butulescu.

joi, 28 mai 2015

Citate şi aforisme - Mureşan Cristi

-Nu încerca să-mi vinzi nimic. Tot ceea ce vrei tu să-mi vinzi am cumparat deja.

-Aveam cont pe fetlife înainte de a fi la modă 50 shades of grey.

-Doar atunci când m-am aflat cu lupul într-o groapă, nu l-am tratat cu indiferenţă.

-Daca încă odată mai trimiteţi daltonişti după cai verzi o să vină cu altceva.

-Trei zile în cârciumă. De aceea am venit acasă pe trei cărări.

-Nu am să fumez niciodată..pipa păcii. Deoarece nu vreau să fac cancer la plămâni.

-Flota dispăruse. A fost declarat ca submarin.

-Am zărit Casa Albă. Atunci un negru am văzut în faţa ochilor.

-Vă rog să nu mă întrebaţi de ce nu mi-am găsit jumătatea. Spre deosebire de voi eu m-am născut întreg.

-"Vai de capul tău acuma." Spuse călăul ascuţind securea.

-Ateu am fost mereu. Martor îmi e Dumnezeu.

-Femeile sunt cu diavolul pe felie.

-M-a întrebat: decolteul bate prietenia? Iar eu i-am raspuns: Bate la ochi.

-Doar călăul a fost lângă victima sa în cele mai grele momente ale acesteia.

-Judecând după Maria Tereza femeile vor mereu grosime şi lungime.

-Vrei iubire adevarătă? Degeaba o cauţi ca prostul că nu există.

-Nici o femeie nu e în stare să iubească cu adevărat, fiindcă dincolo de ceea ce ea reprezintă cu adevărat se ascunde o neputinţă, o neîncredere, o suferinţă şi cu siguranţă o inimă vândută la prima licitaţie materială scoasă pe intervalul unei vieţi haotice cu trăiri şi experienţe din care nu a învăţat nimic.

-Luna se învârtea printre nori ca o târfa batrâna ieşită la agăţat...inima are mai multe cămăruţe decât un bordel de târfe....si nu in ultimul rând Banul e o mică roată ce-nvârteşte lumea toată.

-Ştiu că nu pot să trec prin viaţă fără să greşesc...puţin câte puţin învăţ din greşeli.

-Vrei să te simţi bogat? Numără în fiecare zi toate lucrurile pe care le ai şi pe care banii nu le pot cumpăra.

-Măsoară-ţi cuvintele. Nu de alta dar să nu fie ultimul tău cuvânt.